Skrivet från Halmstad!

Jag är på plats i Halmstad och har första praktikdagen avklarad! Just nu är jag och Kajsa på rummet vi bor i och försöker titta på TV. Den strejkar, så det går inte så bra. Stackars Kajsa kommer missa Bonde söker fru (MOHAHAH).

Jag förväntar mig en liten uppdatering från mina vänner i Sala snarast. Saknar er redan, mina kontsiga bloggkamrater (L)

Hur gör man när man är godissugen, det närmaste godis man har är micropopcorn, men inte har någon micro? Den som kan svara på den frågan kan få ett pris. Fast inte något godispris. Hade jag haft godis hade jag ätit upp det själv.

Idag har det i alla fall varit väldigt lugnt. Inga fortkörningar (förutom några som åkte in till banan) och det har mest varit att mocka, släppa in och ut hästar och liknande. Blir spännande att se hur det blir imorgon. Har en känsla av att jag kommer bli lite mer stressad, men det går nog bra. Fick köra motion med en häst idag i alla fall, den var jättesnäll, så det gick bra.

Och. Jag tror nästan att jag kommer kunna prata finska flytande om två veckor. Eller inte.

Hejdå.
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0